Dolomity 2012 (3)

09.08.2012 18:59

 

Bylo to úžasné! Asi takovým způsobem bych popsala devět dnů, které jsem mohla prožít v italských horách. Uvědomovala jsem si s každým nadechnutím čerstvého horského vzduchu, že to vše kolem mě je něco nádherného a neskutečného, že Ten, kdo to tvořil má, alespoň dle mého názoru, velkou fantazii a kreativitu. Mohla jsem si opět uvědomit, jak je tvůrce přírody mocný. Takové krásy přece nemohly vzniknout „jen tak“ věřím, že všechno stvořil Bůh a patří mu za to obrovský dík! Po celou dobu jsem cítila Jeho blízkost a požehnání v mnoha různých situacích, ať už jsme lezli po skále, přesouvali se autem k jinému bodu určení, odpočinkově si procházeli města nebo trávili chvíle u jídla či filmu. Díky těmto dnům jsem si mohla ještě více uvědomit jednu, pro mě, důležitou věc - Bůh má vše skvěle promyšlené do jedné sekundy a život s Ním je jedno velké dobrodružství. :)
 
Ester Niemcziková